
Advanced Service
Je vhodný pre menšie ubytovacie zariadenia a umožňuje výber jednej esenciálnej služby. Je len na vás či chcete zapracovať na image vášho zariadenia pomocou sociálnych sietí alebo chcete vyťažiť čo najviac online rezervácii vďaka PPC kampaniam. S výberom tej správnej služby pre vaše zariadenie vám radi pomôžeme.
PPC Kampane (Google Ads)
Ak chcete výkon, vyberte sa cestou PPC kampaní. Správou PPC kampaní, v réžii našich špecialistov, sa značne zvýši vaša schopnosť presadiť sa vo veľkej konkurencii hotelového segmentu. Prostredie Google Ads ponúka až 8 typov kampaní, pričom každá z nich má iné benefity. Výber správneho typu kampane je základnou esenciou úspechu a dosiahnutia stanovených cieľov.
Kampaň vo vyhľadávaní je spomedzi všetkých typov kampaní tou najlepšou voľbou pre získavanie online rezervácii. Osloví totiž používateľa v reálnom čase a vďaka svojej relevancii mu dokáže poskytnúť to, čo hľadá a má o to záujem.
Vďaka kampani v obsahovej sieti dokážeme osloviť široké publikum, s cieľom zvýšiť povedomie o vašom ubytovacom zariadení v akejkoľvek krajine. Kampane v obsahovej sieti ponúkajú široké možnosti cielenia, čo zabezpečí maximálnu efektivitu investovaných prostriedkov.
Kampane je vhodné doplniť aj samostatnou remarketingovou kampaňou cielenou na používateľov, ktorí už webovú stránku navštívili a vykonali nejakú akciu, resp. nedokončili rezerváciu. Takýchto používateľov dokážeme dodatočne osloviť a pomocou podpory predaja ich „dotlačiť“ k rezervácii.
Správa sociálnych sietí
Sociálne siete poskytujú obrovský dosah a rozmanité možnosti cielenia. Na prvý pohľad sa môže zdať, že je to len o publikovaní príspevkov. Avšak skutočné umenie sa ukrýva v pozadí. Ak hovoríme o efektívnej komunikácii, musíme mať jasne definovanú stratégiu, vizuálny štýl a štylistiku. Iba tak dokáže vytvárať želané asociácie u cieľovej skupiny a napĺňať tak stanovené komunikačné ciele.
Okulahodiace reklamy s dôrazom na predaj

Oslovenie správneho publika
Ak už poznáme vaše silné stránky, cieľovú skupinu, máme definovanú stratégiu a ciele, začneme s prípravou spustenia kampane. Veľkou výhodou digitálneho marketingu sú možnosti cielenia ako aj meranie výkonu a následné vyhodnocovanie štatistík. Vďaka tomu dokážeme osloviť vašu cieľovú skupinu v akejkoľvek lokalite a to na základe nákupných úmyslov, záujmov, či aktuálne hľadaných informácii. To všetko v reálnom čase, s cieľom zasiahnuť používateľa v rôznych fázach nákupného procesu tak, aby finále vykonal želanú akciu – rezerváciu na priamo.