Hotel Crocus

Vysoké Tatry sú vďaka jedinečnému prostrediu jedným z najkonkurenčnejších miest v hotelovom segmente na Slovensku. Pre nášho klienta, Hotel Crocus, sme preto potrebovali vytvoriť webovú stránku, ktorý hotel odlíši od ostatných hotelových zariadení v oblasti. Podarilo sa nám to?

Sú miesta, ktoré ľudí lákajú viac než iné. Ak potrebuje webovú stránku hotel v menej známej lokalite, vystačí si aj s jednoduchým riešením, pretože vie, že mu nik nedých na krk. Ako sa ale zariadite, ak sídlite v obci, ktorá je po väčšinu roka pod hľadáčikom desaťtisícov turistov z celého Slovenska aj zahraničia?

Potrebujete webovú stránku, ktorá je prehľadná, rýchla, s dobrou štruktúrou a ktorý vám okrem ubytovania ponúkne aj komplexný servis z pohľadu informácii o danej destinácii. Ak prichádzate do destinácie, ktorú nepoznáte, nechcete stráviť väčšinu pobytu plánovaním oddychových aktivít.

Kľúčom k úspechu je komplexný zákaznícky servis.

Rýchlosť – Obsah – Konverzie

Skúsenosti klienta nám poskytli dobrý základ pre začiatok spolupráce. Na základe spätnej väzby od hostí, ktorý sa do hotela radi vracajú, klient nechcel dramaticky meniť dizajn webovej stránky. Avšak aktualizácia dizajnu bola nevyhnutná. Po viacerých konzultáciách sme naponok dospelu k riešeniu, s ktorým boli spokojné obe strany.

Zdrojový kód sme vyčistili od nefunkčných zbytočností a zamerali sme sa najmä na veľký skok z pohľadu rýchlosti načítania webovej stránky. Ten sa nám podaril najmä vďaka aktualizácii CMS, šablóny a odstráneniu nepotrebných pluginov a interaktívnych prvkov.

Keďže webová stránka pre akýkoľvek hotel je tvorená najmä s cieľom predaja pobytov, potrebovali sme prepojenie s rezervačným systémom. Voľba padla na systém Previo, s ktorým mal klient veľmi dobré skúsenosti. Systém navyše ponúka kvalitné možnosti sledovania uskutočnených rezervácii.

Výsledkom je aktualizovaná a rýchla webová stránka s dostatkom podstránok na blogy a informačné články a kvalitne prepojený rezervačný systém. A podľa slov klienta „je to to, čo hľadal.“